בלוג

הצלחה נדירה בתיק תאונת דרכים במעבר חציה בה נגרם להולך הרגל נזק של חבלה של ממש, אשר מסתיים ללא פסילה של יום אחד של רישיון הנהיגה ללקוח.

הלקוח הואשם בכתב אישום חמור, בעבירות אי מתן אפשרות להולך רגל להשלים מעבר חציה בבטחה, נהיגה בקלות ראש והתנהגות הגורמת נזק, כאשר הלקוח פגע בהולכת רגל וגרם לה חבלה של ממש.

מדובר בתיק שהיה אמור להסתיים בענישה מחמירה של פסילת רישיון ארוכה.

ללקוח שנצרך לנהוג ברכבו לצורך פרנסתו, זו לא הייתה אופציה.

עברתי בדקדוק על חומרי החקירה ומצאתי שרשלנותו של הלקוח הינה נמוכה מאוד עד אפסית, אך התביעה לא הסכימה להתפשר ועמדה על שלה שהלקוח שלי אשם ושתושת עליו עונש פסילה לתקופה ארוכה.

טענתי טענות בבית המשפט בפני השופט וקבעתי את התיק להוכחות.

בהמשך לטענותיי בבית המשפט, תיקנה התביעה את כתב האישום.

לאחר טיעון ארוך שלי ולמרות עתירת התביעה לפסילת הרישיון של הלקוח – התיק הסתיים ללא יום אחד של פסילת רישיון הנהיגה ללקוח ובענישה קלה מאוד של פסילה על תנאי, קנס והתחייבות בלבד.

מדובר בענישה נדירה מאוד בתיקים כאלה.

מצו"ב כתב האישום המתוקן והחלטת בית המשפט.

"כל הזכויות שמורות והאמור אינו מהווה ייעוץ משפטי"

עניין אתכם? שתפו

Facebook
Twitter
LinkedIn

הצלחה אדירה בדחיית צו הרחקה של עיריית אשקלון שרצתה להרחיק את הלקוח שלי – מנהל מועדון הספורט "מכבי אשקלון" מבניין העירייה ובעקבות כך הייתה נגרמת פגיעה רבה מאוד לקבוצת "מכבי אשקלון"

עיריית אשקלון הגישה בקשה להוצאת צו הרחקה כנגד הלקוח שלי שהוא מנהל מועדון הכדורגל – מכבי אשקלון, שיורה על הרחקתו של הלקוח שלי מבניין עיריית

Read More »

הצלחה נדירה בשחרור ממעצר בדיון הראשון בבית משפט של הלקוח החשוד בעבירות סחר בסמים מסוכנים בכמויות גדולות – לאחר ייצוג הלקוח בבית משפט וייעוץ מיטבי שנתתי לו בטרם החקירה במשטרה

הלקוח, נעצר בחשד לעבירות סחר והחזקה של סמים בכמויות גדולות, לאחר חיפוש שבוצע בביתו. לקוחותיי יודעים, כי אצלי הלקוח הוא מלך  והוא תמיד מעל הכל ואני

Read More »
On Key

פוסטים קשורים