בלוג

הצלחה נדירה למשרדינו-שחרור שני חיילים בגבעתי שחשודים בסחר בקנאביס בכמות גדולה באמצעות טלגראס

שופטת בית משפט השלום בירושלים, חוי טוקר, הורתה לשחרר בתנאים מגבילים שני חיילים מחטיבת גבעתי אשר נעצרו בחשד לעבירות סחר בסמים והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית.

החשודים, בני 19 ו-20 מאופקים, נעצרו ביום רביעי שעבר (14.11) בחשד שסחרו בקנאביס באמצעות אפליקציית טלגראס. הם הובאו לבית משפט השלום בירושלים, שם נטען כי הם נתפסו עם 170 גרם קנאביס בחלוקה ל-33 שקיות. מעצרם הוארך על ידי השופטת טוקר עד היום (18.11), כדי לאפשר לחוקרי תחנת משטרת לב-הבירה להשלים את פעולות החקירה.

 

היום הובאו החשודים שוב לאולמה של השופטת טוקר, וגם הפעם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם. הסנגורים, עורכי הדין ביקשו לשחרר את החשודים בתנאים מגבילים למעצר בית , תוך שהם מדגישים כי מדובר בצעירים ללא עבר פלילי. מנגד, המשטרה התעקשה להאריך את מעצרם של החשודים, בטענה כי עליה לבצע עוד פעולות חקירה בטרם תוגש נגד החשודים הצהרת תובע.

השופטת טוקר ציינה בהחלטתה כי החשד הסביר נגד שני החשודים התחזק, אולם מצד שני ימי המעצר לא נוצלו על ידי החוקרים עד תום. השופטת ציינה כי המשטרה יכולה היתה להתקדם יותר בחקירתה, הדגישה שוב את העובדה כי מדובר בחשודים ללא עבר פלילי, ואמרה: "האינטרס של החברה הוא השבתם למעגל בו היו טרם מעצרם והמשך שירותם בצה"ל".

השופטת טוקר (צילום: יונתן סינדל, פלאש90)
השופטת טוקר (צילום: יונתן סינדל, פלאש90)

השופטת טוקר ציינה עוד, כי חלופות המעצר שהוצגו לה על ידי הסנגורים הינן ראויות. היא קבעה כי השניים ישוחררו למעצר בית אצל הוריהם, עד ה-22 בנובמבר, בכפוף לתנאים כספיים נוספים. לפי ההחלטה, עם סיום ימי מעצר הבית, השניים יוכלו לשוב לשירות הצבאי הסדיר שלהם.

לבקשת המשטרה, השופטת עיכבה החלטתה כדי לאפשר למשטרה להגיש ערר.

(אמיר זוהר, פוסטה)

 

החלטת-שחרור-תיק-טלגראס

"כל הזכויות שמורות והאמור אינו מהווה ייעוץ משפטי"

עניין אתכם? שתפו

Facebook
Twitter
LinkedIn

הצלחה סופר נדירה של הארכת עונש מאסר על תנאי תלוי ועומד בתיק פלילי, אשר הלקוח הואשם בו בעבירות אלימות כנגד אשתו, כאשר מדובר בלקוח שכבר ריצה עונש מאסר בכלא בשל עבירות אלימות בעבר כנגד אשתו

הלקוח הואשם בעבירות אלימות במשפחה, כאשר מדובר בלקוח שבשל תיק פלילי קודם – ריצה לפני כשנתיים עונש מאסר בכלא, בשל עבירות קודמות של אלימות במשפחה

Read More »
On Key

פוסטים קשורים