בלוג

שוחרר למעצר בית נאשם בסחר בסמים מסוכנים

שוחרר למעצר בית נאשם בסם מסוכן

אתר אוביטר
שופטת בית משפט השלום בתל אביב, שלומית בן יצחק, שיחררה למעצר בית, צעיר בן 25, אשר הואשם כי סחר בסם מסוג דוסה, הסם החדש של הבוהמה התל אביבית, זאת לאחר שמכר לסוכנת משטרתית פעמים רבות את הסמים. השופט בן יצחק, קיבלה את טענת סנגוריו  כי ניתן לשחררו.

סמים

הצעיר נעצר במהלך מבצע של משטרת תל אביב, אשר הפעילה סוכנת משטרתית הפעם בין סוחרי סמי ה-MDMA והKETAMINE מה שנקרא סם הדוסה שהינו בצבע ורוד. כתב האישום שהוגש נגד הצעיר ייחס לו שלושה אישומים של סחר בסמים ולאחר מעצרו טען הצעיר כי תיאם טלפונית עם אחר באמצעות אפליקציית 'טלגרם' לרכוש סמים בעבור הסוכנת, את את הסמים היא קיבלה מהאחר וגם שילמה לו.

התובעת המשטרתית ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו בטענה כי מדובר בסוחר בסם מסוכם שביצע מספר עסקאות ויש לו מעורבות של ממש בעולם הסמים. "מדובר בעבירות של סחר בסם מסוכן מהסוגים המפורטים עלי כתב האישום. מדובר בעבירות שמקימות עילת מעצר סטטוטורית. המסוכנות הנשקפת ממי שסוחר בסמים ידועה. במכלול הנסיבות אנו סבורים שיש להורות על מעצרו של המשיב עד תום ההליכים, וכך נעתור", אמרה התובעת המשטרתית עו"ד הדר פרשר.

עורכי דינו של החשוד,  ביקשו בדיון הראשון לשלוח את מרשו לתסקיר מבחן וביקש מבית המשפט לשחררו בתנאים מגבילים. "נבקש מביהמ"ש לעשות אבחנה בין סוחר סמים לבין הנאשם שעומד כאן.

בשלב הימים בית המשפט נתן דעתו שלא מדובר בסחר בסמים פר אקסלנס, אנו למדים מהאישומים עצמם ובהגינות חבריי, כי הנאשם שלפנינו לא סוחר סמים, לכל היותר היה מדובר בתיווך. אני מפנה לאישום 2 ו-3 בו נרשמו כי לא הוא הסוחר סמים אלא היה לוקח את הסוכנת לסוחר סמים בחדרה שהוא היה מספק את הסמים", אמר עו"ד והוסיף היום לאחר קבלת תסקיר המבחן החיובי של הנאשם: " תסקיר המבחן מאוד חיובי, מדובר בנאשם ללא עבר פלילי. אבקש להפנות לדו"ח הפעולה. המשיב אומר לסוכנת שהוא מפחד להתעסק בסחר בסמים, מפחד שיתפס עם סמים. אני חושב שהדברים משליכים על עוצמת המסוכנות".

השופטת בן יצחק בחליטה לבסוף לשחרר את הנאשם למעצר בית מלא וערבות כספית, פרט לכך השופטת אישרה לו לצאת להתאווררות כל יום בין 4 ל-8 אחר הצהריים. "במכלול נסיבות העניין, ונוכח המלצת שירות המבחן, אני מוצאת כי ניתן להסתפק בשִחרורו של המשיב בתנאים", כתבה השופטת בן יצחק.

תגובת עוה"ד: אנו מברכים על החלטת בית המשפט שהחליט לאמץ את עמדת ההגנה ולהורות על שחרורו של הלקוח שלנו, כאשר עוד השבת יהיה בביתו בחיק משפחתו

"כל הזכויות שמורות והאמור אינו מהווה ייעוץ משפטי"

עניין אתכם? שתפו

Facebook
Twitter
LinkedIn

הצלחה סופר נדירה של הארכת עונש מאסר על תנאי תלוי ועומד בתיק פלילי, אשר הלקוח הואשם בו בעבירות אלימות כנגד אשתו, כאשר מדובר בלקוח שכבר ריצה עונש מאסר בכלא בשל עבירות אלימות בעבר כנגד אשתו

הלקוח הואשם בעבירות אלימות במשפחה, כאשר מדובר בלקוח שבשל תיק פלילי קודם – ריצה לפני כשנתיים עונש מאסר בכלא, בשל עבירות קודמות של אלימות במשפחה

Read More »
On Key

פוסטים קשורים