בלוג

הסדר טיעון מיקל בתיק של עבירות סמים בו הנאשמים הואשמו גם בעבירות של השמדת ראיה, שיבוש מהלכי משפט והפרעה לשוטר

 

הסדר טיעון מקל בתיק סמים לאחר שהנאשמים שרפו את הסמים

כתב אישום בגין החזקת סמים שלא לצריכה עצמית, השמדת ראיות והפרעה לשוטר, הסתיים בקול ענות חלושה, לאחר שעורכי הדין  הגיעו להסדר טיעון

לפני למעלה משנה וחצי, החזיקו שני הנאשמים בביתם סם מסוכן מסוג 5F-ADB בכמות גדולה מאוד.

אל הבית הגיעו שוטרים ונקשו על הדלת וכאשר הזדהו כשוטרים שני הנאשמים לא פתחו להם את הדלת, עלו לגג הבית ושרפו את הסמים, תוך שעשן לבן היתמר מגג הבית. למקום הוזעקו שוטרים נוספים שביקשו משני הנאשמים לפתוח את דלת הבית. או אז, אחד מהם הוציא את ראשו מחלון הבית בקומה השנייה, שאל את השוטר ״מה אתם רוצים״ ומשזה ענה לו שאם הם לא יפתחו את הדלת השוטרים יאלצו לפרוץ אותה.
את הנאשם לא עניינו יותר מדי איומי השוטרים והוא נכנס חזרה לבית ולא פתח את הדלת. לאחר מספר דקות בהם שוב ביקשו השוטרים לפתוח את הדלת, פתח הנאשם את הדלת כשהוא מזיע ומתנשף ואילו חברו נמצא בבית כשידיו שחורות וכשהוא מזיע, רועד ומריח מעשן.

השוטרים עלו לגג הבית ושם הבחינו בשאריות של שריפה שנותר בה סם מסוכן במשקל 16.1 גרם גרם נטו ושאר המקום מפויח. מששאל השוטר את נאשם מדוע הוא מזיע, ענה לו השני: "למה אתה שואל אותו שאלות, אל תשאל אותו שאלות הוא עובד בכותנה מבוקר עד ערב".

נגד השניים הוגש כתב אישום לבית משפט השלום ברמלה שפרט להחזקת סמים שלא לצריכה עצמית, הם השמידו במזיד וכן עשו מעשה בכוונה להפריע או להכשיל שוטרים במילוי תפקידם.
לאחר הגשת כתב האישום, פתחו עו"ד, משא ומתן עם הפרקליטות בסופו של דבר הם הגיעו להסדר טיעון לפיו, שני הנאשמים הודו בכתב האישום המתוקן, שהפך להחזקת סמים לצריכה עצמית. בדיון בבית המשפט ביקשו עורכי הדין לקבל את הסדר הטיעון זאת בעקבות קשיים ראייתיים וחיפוש בבית ללא הסכמת הנאשמים וכן אי החתמתם על דו"ח החיפוש.
השופט מנחם מזרחי, קיבל את הסדר הטיעון וגזר על השניים 3 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים וקנס בסך עשרת אלפים שקלים שישולם בעשרה תשלומים.

"כל הזכויות שמורות והאמור אינו מהווה ייעוץ משפטי"

עניין אתכם? שתפו

Facebook
Twitter
LinkedIn

הצלחה סופר נדירה של הארכת עונש מאסר על תנאי תלוי ועומד בתיק פלילי, אשר הלקוח הואשם בו בעבירות אלימות כנגד אשתו, כאשר מדובר בלקוח שכבר ריצה עונש מאסר בכלא בשל עבירות אלימות בעבר כנגד אשתו

הלקוח הואשם בעבירות אלימות במשפחה, כאשר מדובר בלקוח שבשל תיק פלילי קודם – ריצה לפני כשנתיים עונש מאסר בכלא, בשל עבירות קודמות של אלימות במשפחה

Read More »
On Key

פוסטים קשורים