בלוג

הצלחה גדולה ללקוח המשרד אשר הואשם בעבירת החזקת סכין או אגרופן ונידון לעונש של מאסר על תנאי וקנס

החזיק אגרופן ונידון למאסר על תנאי וקנס

עבירות אלימות מתחילות בדרך כלל מהחזקת סכין או אגרופן. בשנים האחרונות המשטרה מתייחסת ביתר רצינות לעבירות האלה ומגישה כתבי אישום רבים בנושא.

Businessman holding a paper with a prisoner in jail behind the bars on it in front of his head

נגד תושב חדרה בן 35, הוגש כתב אישום בגין החזקת אגרופן שלא כדין, סנגוריו, הגיעו להסדר טיעון לפיו התביעה תסתפק בעונש מאסר על תנאי וקנס בלבד.

לפני כשנה וחצי לערך בחיפוש שנערך ברמלה, על ידי המשטרה, ברכבו של תושב חדרה נתפס אגרופן, הנאשם לא הוכיח כי החזיקו למטרה כשרה והוגש נגדו כתב אישום של החזקת אגרופן שלא כדין. סניגוריו של הנאשם ניסו להגיע עם מחלקת התביעות של המשטרה להסדר טיעון, אולם אלה דרשו מאסר בפועל.

היום התקיים דיון בבית המשפט ברמלה, שם אמר עו"ד כי בין השאר מדובר היה בחיפוש לא חוקי. "השוטרים הגיעו לעשות חיפוש, לקחו את הנאשם לרכב שלו והיה שם אגרופן. ניסינו להגיע להסדר עונשי מוסכם עם המאשימה ולהפתעתנו בתיק הזה דורשת חודשי מאסר בפועל. אנו טוענים שכל התיק בכלל שרשור של התיק הקודם. אם קיבלו את הטענה שלנו לחיפוש לא חוקי, על אחת כמה וכמה שהפירות של החיפוש הזה זה אותו החזקת אגרופן", אמר עו"ד והוסיף: "ראשית, כבר בשטח היה חיפוש לא חוקי שבאופן מידי הודה הנאשם שהוא מחזיק אגרופן ברכב מבלי שהוסבר לו שיכול להיוועץ בעורך דין, מבלי שהוסבר לו שזה יכול לשמש כנגדו בבית המשפט.

החיפוש עצמו גם היה לא חוקי. יתרה מזאת, הנאשם נעצר בשעה 17:00, הוא נחקר רק בשעה 01:45 בלילה. בחקירה שלו הוא דורש 5 פעמים להיוועץ בעורך דין ולא ניתנה לו הזכות".

הצדדים להיוועצות בסיומה הגיעו להסדר לפיו הנאשם יודה ויורשע לעונש בהסכמה, מאסר על תנאי מרתיע וקנס בסך 2,500 שקלים והנימוק להסדר היה בקושי ראייתי.

השופט מנחם מזרחי קיבל את הסדר הטיעון ולאחר שהנאשם הודה שהחזיק אגרופן, הוא הרשיע אותו וגזר עליו 3 חודשי מאסר על תנאי ואת הקנס המוסכם.

"כל הזכויות שמורות והאמור אינו מהווה ייעוץ משפטי"

עניין אתכם? שתפו

Facebook
Twitter
LinkedIn
On Key

פוסטים קשורים