בלוג

הצלחה אדירה במחיקת רישום משטרתי ללקוח


הלקוח פנה אלי לפני מספר חודשים בבקשה למחיקת רישום משטרתי שמהווה כתם על שמו ובשל כך נחסמת דרכו לעבודה במשרה כלכלית נחשקת.
הלקוח סיפר לי שלפני מספר שנים, נחקר בחשד לביצוע עבירות של גניבה והונאה בכרטיס חיוב, החזקת נכס החשוד כגנוב והפרעה לשוטר.
הסתבר כי חבר של הלקוח ביקש ממנו טובה ואמר לו שמצא כרטיס אשראי והוא מבקש ממנו שיביא את כרטיס האשראי למשטרת ישראל.
הלקוח החליט לקיים את מצוות השבת אבדה והביא את כרטיס האשראי שמסר לו חברו-למשטרה.
אלא שלאחר בדיקה שביצעה המשטרה שהראתה כי כרטיס האשראי נגנב ובוצעו בו רכישות רבות, החליטה המשטרה כי הלקוח שקיים את מצוות השבת אבדה למשטרה-הוא הגנב.
הלקוח נחקר באזהרה בחשד לביצוע עבירות של גניבה והונאה בכרטיס חיוב, החזקת נכס החשוד כגנוב והפרעה לשוטר על כך שגנב את כרטיס האשראי ועל כך שהפריע לשוטר בשל כך שלא שיתף פעולה עמו והודה שהוא הגנב.
הגשתי בקשה מנומקת כדבעי לקצינת החקירות של תחנת המשטרה לשינוי עילת סגירת התיק לחוסר אשמה=מחיקת הרישום בשל כך שמדובר באדם תמים ישר דרך אשר קיים את מצוות השבת אבדה ולא הבין כי חברו טמן לו פח.
תוך יומיים הגיעה תשובה מהירה מאוד בת שתי שורות מקצינת החקירות שאין מקום לשנות את עילת הסגירה.
הגשתי בקשה נוספת לקצינת החקירות לנמק את החלטתה לדחות כהרף עין את בקשתי וקיבלתי תשובה עם איום בצידה, שיש ראיות כנגד מרשי ולכן לא ניתן לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה ובמידה ואגיש ערר על ההחלטה "התיק יסוכם כנגד מרשי לדין ויועבר לתביעות…
לשמחתי, קצין החקירות המחוזי וההגון קיבל את הערר המנומק שהגשתי לשינוי עילת הסגירה ושינה את עילת הסגירה של הלקוח לחוסר אשמה, שזה אומר שהרישום של מרשי נמחק לחלוטין וכעת הוא יוכל להתקבל לעבודה הכלכלית הנחשקת בה ביקש לעבוד.

"כל הזכויות שמורות והאמור אינו מהווה ייעוץ משפטי"

עניין אתכם? שתפו

Facebook
Twitter
LinkedIn
On Key

פוסטים קשורים