בלוג

הצלחה סופר נדירה של הארכת עונש מאסר על תנאי תלוי ועומד בתיק פלילי, אשר הלקוח הואשם בו בעבירות אלימות כנגד אשתו, כאשר מדובר בלקוח שכבר ריצה עונש מאסר בכלא בשל עבירות אלימות בעבר כנגד אשתו

הלקוח הואשם בעבירות אלימות במשפחה, כאשר מדובר בלקוח שבשל תיק פלילי קודם – ריצה לפני כשנתיים עונש מאסר בכלא, בשל עבירות קודמות של אלימות במשפחה כנגד אשתו וכי הלקוח עבר את עבירות האלימות בתיק הנוכחי, כנגד אשתו, מספר חודשים לאחר גזר הדין בתיק הקודם.

ידעתי שזה לא יהיה קל, כי כבר כעת מגיע ללקוח עונש מאסר בכלא, בשל כך שהוא לא קיים את התנאי שהושת עליו בתיק הפלילי הקודם, שהוא לא יעבור על עבירה בה הורשע.

הסברתי ללקוח, כי כדי שהוא לא יחזור על מעשיו האלימים כנגד אשתו וגם כדי שאוכל להביא תוצאה מטורפת ונדירה בתיק הפלילי – כי הוא חייב לעבור הליך שיקומי ארוך ומיטבי וכי אלווה אותו בהליך השיקומי על בסיס שבועי, בכדי שההליך השיקומי יצליח ואוכל למנוע ממנו, את עונש המאסר "השני" בכלא.

כמו כן, קיימתי פגישות ושיחות עם התביעה, אשר בעקבות בקשותיי והסבריי המשפטיים, תיקנה את כתב האישום לעבירת ניסיון תקיפת בת זוג.

לאחר הליך שיקומי ארוך מאוד ומוצלח, בו ליוויתי את הלקוח, כאשר הלקוח השתתף במשך כשנה במספר קבוצות טיפוליות בתחום האלימות במשפחה וכן בטיפול פרטני, הגיעו חוות דעת חיוביות מאוד על הלקוח ועל כך שהוא הפנים את חומרת מעשיו ורכש כלים ותכנים מול אשתו וכי הוא חש חרטה ובושה לנוכח מעשיו והצבעתי על ההליך השיקומי המרשים שעבר הלקוח ועל נסיבותיו האישיות של הלקוח.

התוצאה: ענישה של הארכת המאסר על תנאי מהתקי הפלילי הקודם, התחייבות שלא לבצע עבירה, 100 שעות התנדבות למען הציבור והמשך הליך שיקומי במסגרת שירות המבחן למשך שנה.

מדובר בתוצאה סופר-נדירה, שהושגה לאחר מאמץ רב.

לקוחותיי יודעים, כי אצלי הלקוח הוא מלך 🏆 והוא תמיד מעל הכל ואני תמיד נותן ללקוח שירות עד הסוף.

✅רוצים להתייעץ איתי בתחום הפלילי ובתעבורה?

📞📲 זמין עבורכם תמיד לכל שאלה בטלפון או בוואטספ: 054-6350650📞📲

מצו"ב גזר הדין.

"כל הזכויות שמורות והאמור אינו מהווה ייעוץ משפטי"

עניין אתכם? שתפו

Facebook
Twitter
LinkedIn
On Key

פוסטים קשורים