בלוג

הצלחה אדירה במחיקת רישום פלילי-משטרתי ללקוח בעבירות אלימות חמורות

הלקוח נחקר בחשד לעבירות אלימות.

הלקוח נחקר בחשד לעבירות אלימות ובהמשך לכך, התיק של הלקוח נסגר בעילה של נסיבות העניין אינן מצדיקות העמדה לדין-חוסר עניין לציבור, כאשר עילה זו השאירה כתם שחור על שמו של הלקוח והוא לא יכל להחזיק בנשק, למרות שהוא גר באיזור סיכון מבחינה ביטחונית, וכן הוא לא יכל לעבוד בעבודות מסוימות ונחשבות שחפץ לעבוד בהן.

בעקבות כך, הגשתי בקשה מנומקת ומפורטת לראש יחידת התביעות של משטרת ישראל לשינוי עילת סגירת התיק מחוסר אשמה, כך שהתיק ימחק לחלוטין ויוסר הכתם השחור על שמו של הלקוח שלי.

שינוי עילת סגירה בתיק שנסגר בעילה של נסיבות העניין אינן מצדיקות העמדה לדין-חוסר עניין לציבור לעילה של חוסר אשמה, הינו קשה ביותר, מאחר ומדובר בתיק שנסגר כאשר היו בו ראיות טובות להגשת כתב אישום ורק בשל חוסר העניין הציבורי בהגשת כתב האישום בתיק – הוחלט על סגירת התיק. כך שבדרך כלל, קשה מאוד לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה.

אך למרות זאת הגשתי בקשה מנומקת לשינוי עילת הסגירה לחוסר אשמה ולא הותרתי סוגיה אחת בתיק שלא נימקתי והעמקתי בה.

בעקבות בקשתי המנומקת, קיבלה ראש יחידת התביעות של משטרת ישראל את בקשתי והחליטה למחוק את הרישום הפלילי-משטרתי של הלקוח, כך שכעת נוקה הכתם השחור של הלקוח והוא יוכל לשאת נשק ולעבוד בכל עבודה שיחפוץ בה.

✅רוצים להתייעץ איתי בתחום הפלילי ובתעבורה?

📞📲 זמין עבורכם תמיד לכל שאלה בטלפון או בוואטספ: 054-6350650📞📲

ההחלטה על מחיקת רישומו הפלילי-משטרתי של הלקוח:

"כל הזכויות שמורות והאמור אינו מהווה ייעוץ משפטי"

עניין אתכם? שתפו

Facebook
Twitter
LinkedIn

הצלחה סופר נדירה של הארכת עונש מאסר על תנאי תלוי ועומד בתיק פלילי, אשר הלקוח הואשם בו בעבירות אלימות כנגד אשתו, כאשר מדובר בלקוח שכבר ריצה עונש מאסר בכלא בשל עבירות אלימות בעבר כנגד אשתו

הלקוח הואשם בעבירות אלימות במשפחה, כאשר מדובר בלקוח שבשל תיק פלילי קודם – ריצה לפני כשנתיים עונש מאסר בכלא, בשל עבירות קודמות של אלימות במשפחה

Read More »
On Key

פוסטים קשורים